Wierzymy, że każdy jest geniuszem. Każdy jest Einsteinem.

Wierzymy, że zgodnie z tym co twierdził nasz patron każdy powinien rozwijać swoją Energię: moc i charakter². Polegać na mocy wyobraźni i krytycznego myślenia bardziej niż zapamiętanej wiedzy. Popełniać błędy, ale nie poddawać się. Nie bać się zmian. Iść do przodu swoją ścieżką jak rhinos, a nie za stadem jak krowa.

Naszą misją jest kształcenie
liderów według tych zasad

Patron naszej szkoły powiedział, że zawiódł szkołę, a szkoła zawiodła jego.
Szkoła nudziła go. Przeszkadzała w nauce. Nauczyciele zachowywali się jak pruscy kaprale.
„School failed me and I failed the school”
“The only thing that interferes with my learning is my education”.
„School bored me. Teachers behaved like feldwebels”
Einstein pragnął uczyć się dla siebie, rozwijać swoją pasję – fizykę.
Niestety dla „nauczycieli” istotne było tylko nauczanie „pod egzamin” (współcześnie określane jako trzy Z– Zakuć Zdać Zapomnieć). Rozwój młodego Alberta był ograniczany przez takie podejście nauczycieli. Stopnie były dla nich jedyną miarą rozwoju dziecka.
“I wanted to learn what I wanted to know for myself, but they wanted me to learn for the exam”
I was strangled by my teachers. Grades were their only measurement.
Nie zgadzał się z tym. Twierdził, że prawdziwa inteligencja to nie zapamiętana wiedza, a wyobraźnia.
Twierdził, że przecież każdy głupek może nauczyć się czegoś na pamięć. A w szkole chodzi o coś innego: żeby zrozumieć.
Nie trzeba nic zapamiętywać. Wystarczy wiedzieć, gdzie znajduje się biblioteka.
„The true sign of intelligence is imagination, not knowledge”
„Any fool can know. The point is to understand”
“The only thing that you absolutely have to know, is the location of the library”
Einstein dobrze wiedział, gdzie jest biblioteka. Realizował dzięki niej swoją pasję.
Nie uważał, że miał jakikolwiek talent, poza tym, że był wybitnie ciekawski i nieskończenie uparty – jak muł. Plus miał nos.
“I have no special talents. I am only passionately curious.” “All I have is the stubbornness of a mule; no, that’s not quite all, I also have a nose”
Patron naszej szkoły powiedział, że zawiódł szkołę, a szkoła zawiodła jego.
Szkoła nudziła go. Przeszkadzała w nauce. Nauczyciele zachowywali się jak pruscy kaprale.
„School failed me and I failed the school”
“The only thing that interferes with my learning is my education”.
„School bored me. Teachers behaved like feldwebels”
Einstein pragnął uczyć się dla siebie, rozwijać swoją pasję – fizykę.
Niestety dla „nauczycieli” istotne było tylko nauczanie „pod egzamin” (współcześnie określane jako trzy Z– Zakuć Zdać Zapomnieć). Rozwój młodego Alberta był ograniczany przez takie podejście nauczycieli. Stopnie były dla nich jedyną miarą rozwoju dziecka.
“I wanted to learn what I wanted to know for myself, but they wanted me to learn for the exam”
I was strangled by my teachers. Grades were their only measurement.
Nie zgadzał się z tym. Twierdził, że prawdziwa inteligencja to nie zapamiętana wiedza, a wyobraźnia.
Twierdził, że przecież każdy głupek może nauczyć się czegoś na pamięć. A w szkole chodzi o coś innego: żeby zrozumieć.
Nie trzeba nic zapamiętywać. Wystarczy wiedzieć, gdzie znajduje się biblioteka.
„The true sign of intelligence is imagination, not knowledge”
„Any fool can know. The point is to understand”
“The only thing that you absolutely have to know, is the location of the library”
Einstein dobrze wiedział, gdzie jest biblioteka. Realizował dzięki niej swoją pasję.
Nie uważał, że miał jakikolwiek talent, poza tym, że był wybitnie ciekawski i nieskończenie uparty – jak muł. Plus miał nos.
“I have no special talents. I am only passionately curious.” “All I have is the stubbornness of a mule; no, that’s not quite all, I also have a nose”

Moc i charakter

Polegać na wyobraźni i krytycznym myśleniu bardziej niż zapamiętanej wiedzy. Popełniać błędy, ale nie poddawać się. Nie bać się zmian. Iść do przodu swoją ścieżką jak rhinos, a nie za stadem jak krowa.

Tylko wtedy osiągnie swój potencjał, a przy okazji będzie szczęśliwy, bo będzie robił to co kocha. Wierzymy w przykazania Einsteina i stosujemy jego zasady.

E
Energia
E2
E
Edukacja
Kliknij i dowiedz się jak
kształtujemy charakter w naszej szkole 1
Kliknij i dowiedz się jak
kształtujemy charakter w naszej szkole 2

Sala gimnastyczna

Quisque mi libero, mattis ac odio a, blandit rutrum erat. Curabitur ac dolor magna. Ut nulla lorem, facilisis malesuada euismod sit amet, ornare id lorem. Integer et finibus est.

Boisko i strefa chillout

Quisque mi libero, mattis ac odio a, blandit rutrum erat. Curabitur ac dolor magna. Ut nulla lorem, facilisis malesuada euismod sit amet, ornare id lorem. Integer et finibus est.

Budynek szkolny

Quisque mi libero, mattis ac odio a, blandit rutrum erat. Curabitur ac dolor magna. Ut nulla lorem, facilisis malesuada euismod sit amet, ornare id lorem. Integer et finibus est.

Winter i summer camp

Quisque mi libero, mattis ac odio a, blandit rutrum erat. Curabitur ac dolor magna. Ut nulla lorem, facilisis malesuada euismod sit amet, ornare id lorem. Integer et finibus est.

Mundurek

Quisque mi libero, mattis ac odio a, blandit rutrum erat. Curabitur ac dolor magna. Ut nulla lorem, facilisis malesuada euismod sit amet, ornare id lorem. Integer et finibus est.

Wycieczki

Quisque mi libero, mattis ac odio a, blandit rutrum erat. Curabitur ac dolor magna. Ut nulla lorem, facilisis malesuada euismod sit amet, ornare id lorem. Integer et finibus est.

Nowe technologie

Quisque mi libero, mattis ac odio a, blandit rutrum erat. Curabitur ac dolor magna. Ut nulla lorem, facilisis malesuada euismod sit amet, ornare id lorem. Integer et finibus est.

MOC

Charakter

Edukacja